۱۴ مرداد ۱۴۰۲
ادمین ارشد | 0 نظر

نمایشگاه صادرات ایران به روسیه

نمایشگاه صادرات جمهوری اسلامی ایران به روسیه در زنجان برگزار می شود.

به گزارش شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان؛ سیدرضا قندیلی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان زنجان، اظهار کرد: در سال گذشته شرکت های ایرانی در غالب 12 پاویون نمایشگاهی در کشور روسیه حضور داشتند. امسال به دنبال این هستیم جذب هیئت های مختلف تجاری را به کشور داشته باشیم و این مهم در غالب نمایشگاه صادرات به روسیه در زنجان میسر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه از 18 لغایت 21 مهرماه سالجاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان زنجان برگزار می شود، افزود: سهم ایران در صادرات بهروسیه بالا نبوده و این میزان صرفا به 750 میلیون دلار در سال گذشته بوده است و برای سالجاری یک میلیارد دلار هدف گذاری شده، با این حال در سه ماهه ابتدایی سال جاری 200 میلیوندلار صادرات ثبت شده است.

عضو هیات رئیسه انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران، گفت: گروه های عمده کالایی صادرات به روسیه در سال گذشته شامل صنایع و خدمات فنی و مهندسی، محصولات و کالاهای دانش بنیان،صنایع و تجهیزات نفت و پتروشیمی و صنایع نیروگاهی، تجهیزات پزشکی، دارو، صنایع شیمیایی،برق الکترونیک، کشاورزی، ماشین سازی، محصولات سلولزی و پلیمری، پوشاک و کفش بوده است.

برچسب‌ها تست دو
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.